Windows 10 Mail levelező kliens beállítása

  1. Kattintson a Windows 10 Start gombjára és válassza ki a Posta menüt vagy csempét!
  2. Amennyiben már használta a Posta programot válassza a Beállítások lehetőséget a bal oldali navigációs ablak alján, azután pedig a Fiókok kezelése lehetőséget, majd a Fiók hozzáadása pontot. Ha először indítja el az applikációt akkor egy üdvözlő üzenet jelenik meg. Először válassza a Fiók hozzáadása pontot.
  3. A Fiók kiválasztása ablakban kattintson a Másik fiók menüre.
  4. A Másik fiók ablakban a következő adatokat kell megadnia:
    1. E-mail-cím: Adja meg azt az emailt, amely címről fogadni és küldeni kívánja a leveleket.
    2. Üzenetek küldése ezen a néven: Írja be a saját vagy cége nevét, esetleg annak a szolgáltatásának a nevét, amilyen témában levelezni fog (például: info, vagy kapcsolat).
    3. Jelszó: Adja meg az emailcímhez tartozó jelszót, amit annak létrehozásakor adott meg.

    Végezetül kattintson a Bejelentkezés gombra.

  5. Ezután kapni fog egy visszajelzést, hogy a postafiók sikeresen be lett állítva. Miután elolvasta, nyomja meg a Kész gombot.
  6. Ha sikeres volt a fiók beállítása akkor az ISPConfig üdvözlő levelét meg kellett kapja és az alábbiakat kell lássa:

    A Fiókok felirat alatt a fiókjának nevét és emailcímét.

    A Mappák alatt a beérkezett levelei találhatóak.

    A Beérkezett üzenetek alatt a levelek fejléce látható, amely a küldő nevét, a levél tárgyát, illetve a levél első sorának részletét tartalmazza.

    Az ablak jobb oldali felében annak a levélnek a teljes tartalmát és fejlécének egészét láthatja, amelyet a Beérkezett üzenetek listában kiválasztott.

  7. Amennyiben nem érkezett meg az üdvözlő levél, akkor ellenőrizni kell a postafiók beállításait.Ehhez jobb egér gombbal kattintson a Fiókok alatt megjelenő emailcímére és válassza a Fiókbeállítások menüpontot.
  8. Az újonnan megjelenő fiókbeállítási ablakban kattintson a Postaláda szinkronizálási beállításainak módosítása menüre.
  9. A szinkronizálási beállítások ablakban válassza a Speciális postaláda-beállítások lehetőséget.
  10. A következő ablakban ellenőrizze le, hogy megfelelő adatok vannak-e beállítva, amik az alábbiak. Amennyiben eltérőek a beállítások, akkor módosítsa, ahol szükséges.
    • Bejövő emailek kiszolgálója: node3.sas.hu:993:1 (vagy node4.sas.hu:993:1)
    • Kimenő emailek kiszolgálja: node3.sas.hu:465:1 (vagy node4.sas.hu:465:1)
    • Mind a négy checkbox legyen bepipálva.

    A módosításokat nyugtázza a Kész gomb megnyomásával.

  11. Amennyiben már nincs szüksége egy postafiókra és felszeretné szabadítani az általa lefoglalt merevlemezkapacitást, akkor azt egyszerűen törölheti. Hajtsa végre a 7. pontban foglaltakat. A fiókbeállítási ablakban válassza a Fiók törlése menüt.
  12. Erősítse meg a fiók törlési szándékát és kattintson a Törlés gombra.
  13. Jóváhagyás után törlődik az emailfiókja.